Pro ty, kteří chtějí vědět, jaká opravdu jsem, jak vnímám svět a lidi kolem sebe...

sobota 17. dubna 2010

a tak se nám vylodila Naděnka ...:-)

Tak a mám dvacítku na krku :-) Už asi týden přemýšlím nad tím, co napsat...
Chtěla bych toho využít a poděkovat tímto způsobem pár lidem.
1) mateřídoušce a tatíčkovi :-) Moc vás miluju! Děkuju, že jste se mě ujali, když mě moje vlastní ufonská rodina vyvrhla na této zemi :-)) (pro nezasvěcená, to je bratrova teorie a mém příchodu na svět :-)) )
2) babičce: za to, že se mnou každý den vstává v 5 ráno a snaží se mě dostat z postele; každý večer čeká, až se vrátím domů a teprve pak jde spát
3) kamarádům: díky za to, že se mnou trávíte čas a jste "tvůrci" dobré nálady :-)
4) svým doposavadním zaměstnavatelům :-): děkuju za všechno!
5) Pánu Bohu: za další hezký rok, který mi přidal k životu, za všechny ty lidi, které přivedl do mého života, protože oni ho tvoří a jsou jeho plnou součástí.

Díky, že jste tu pro mě :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat