Pro ty, kteří chtějí vědět, jaká opravdu jsem, jak vnímám svět a lidi kolem sebe...

sobota 2. října 2010

2.10.2010

Po zataženém týdnu mě sobotního rána probouzí sluníčko... Aniž bych stačila na něco pomyslet, hřál mě pocit, že prožiju hezký den. Jako každou sobotu ráno u nás zavládl "chaos". V koupelně a u zrcadla se předháníme, ani jsem neměla čas se nasnídat. Před devátou mě vyzvedl Péťa a vyrazili jsme do sboru. Jeho úsměv byl další věcí, která mě upevňovala v tom, že dnešek bude stát za to! Na sobotní školu jsme se přesunuli do jiné třídy než obvykle. Br. Bejček nás poměrně brzy přesvědčil o tom, že jsme se připravili nedostatečně :-)) Nee, my jsme se připravili dostatečně, jen on to studoval příliš do hloubky :-)) Tak či onak, vůbec nám to neuškodilo. Představil nám biblické příběhy tak, jak by mnohé z nás nenapadlo na ně nahlížet. Jsou návštěvou nás poctil strejda Martásek s manželkou a i jeho kázání se mi moc líbilo... Hlavní myšlenkou byl příběh o 10 uzdravených malomocných. O tom,jak jen jeden z nich přišel Ježíši poděkovat a pokleknout před Ním. Celý příběh vztáhl na dnešní dobu a nás. Každý jsme "malomocný" a Boží pomoc potřebujeme neustále každý den. A velice podstatnou součástí soboty je pořádný oběd! A o to podstatnější, když je k obědu hovězí guláš :-D Milá společnost, dobré jídlo a nakažlivý smích, to všechno tvořili příjemnou atmosféru poledne. Dvojnásobnou radost nám z toho, že ten hezký čas můžu trávit i se svojí láskou a je to další způsob,jak si být blíž. Za to jsem vděčná. A doufám, že takových sobot bude ještě víc.

Tak, áve, Vy! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat